accessibility-icon
share-icon
צילום: ערוץ 14

רס"ן יואל שילה בפטריוטים: "המילואימניקים רוצים ניצחון!"

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

טו אייר ה'תשפה (13.05.25)

9

5

like

33

dislike

רס"ן במיל' יואל שילה, התייחס בפטריוטים לתחושת התסכול של המילואימניקים בעקבות הדשדוש בלחימה • לדבריו: "אנחנו באים לנצח! רוצים לנצח! ומשלמים את המחיר הכי כבד על כך שאין ניצחון"


מארגן עצומת ה-מ"פ שדורשים ניצחון המלחמה, רס"ן במיל' יואל שילה, התארח הערב (שני) בתוכנית הפטריוטים אצל ינון מגל והתייחס למצבם של לוחמי המילואים ולתחושת התסכול הרווחת בשטח בעקבות האטה בלחימה. לדבריו: "אנחנו באים לנצח! רוצים לנצח! ומשלמים את המחיר הכי כבד על כך שאין ניצחון".

שילה, מפקד גדוד 43 שפעל לאורך השנה האחרונה בחטיבת בנימין, בגזרת עזה ובמספר גזרות נוספות, סיפר: "מה שהוביל אותנו לצאת עם העצומה היה תחושת דשדוש בעצירת הלחימה. במקביל שמענו קריאות נגד לוחמי המילואים, כאילו אנחנו בעיה – כאילו לא התייצבנו, כאילו מעכבים את הניצחון. והמציאות היא בדיוק הפוכה".

צפו הראיון | צילום: ערוץ 14

לדבריו, בזמן שחלק מהשיח הציבורי הציג את המילואימניקים כנטל, הלוחמים עצמם היו עסוקים במאמץ הקרבי: "אנחנו, המפקדים והלוחמים בבית או בגזרות, פשוט לא יכולים לשתוק. הפכו את המילואימניקים למשקולת – וזה שקר. אנחנו באים לנצח! רוצים לנצח! ומשלמים את המחיר הכי כבד על כך שאין ניצחון".

שילה הדגיש כי לוחמי המילואים לא רק שאינם הבעיה – אלא הם חלק בלתי נפרד מהפתרון: "אנחנו משלמים מחירים במשפחה, בעבודה, בלימודים. כל אחד מקריב משהו בחיים האישיים שלו. אנחנו כאן כדי לנצח, ואנחנו צבא הניצחון".

maximize-image
פעילות כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל

לדבריו, מי שמבקר את מערך המילואים פשוט לא רואה את המציאות בשטח: "מי שמגיע, רואה. המילואימניקים הם לא רק עמוד השדרה של הלחימה – הם הלב שלה. מלאי רוח, מלאי אמונה. זו הדרך לניצחון".

עקבו אחרינו גם ב-Google News