מארגן עצומת ה-מ"פ שדורשים ניצחון המלחמה, רס"ן במיל' יואל שילה, התארח הערב (שני) בתוכנית הפטריוטים אצל ינון מגל והתייחס למצבם של לוחמי המילואים ולתחושת התסכול הרווחת בשטח בעקבות האטה בלחימה. לדבריו: "אנחנו באים לנצח! רוצים לנצח! ומשלמים את המחיר הכי כבד על כך שאין ניצחון".
שילה, מפקד גדוד 43 שפעל לאורך השנה האחרונה בחטיבת בנימין, בגזרת עזה ובמספר גזרות נוספות, סיפר: "מה שהוביל אותנו לצאת עם העצומה היה תחושת דשדוש בעצירת הלחימה. במקביל שמענו קריאות נגד לוחמי המילואים, כאילו אנחנו בעיה – כאילו לא התייצבנו, כאילו מעכבים את הניצחון. והמציאות היא בדיוק הפוכה".
לדבריו, בזמן שחלק מהשיח הציבורי הציג את המילואימניקים כנטל, הלוחמים עצמם היו עסוקים במאמץ הקרבי: "אנחנו, המפקדים והלוחמים בבית או בגזרות, פשוט לא יכולים לשתוק. הפכו את המילואימניקים למשקולת – וזה שקר. אנחנו באים לנצח! רוצים לנצח! ומשלמים את המחיר הכי כבד על כך שאין ניצחון".
שילה הדגיש כי לוחמי המילואים לא רק שאינם הבעיה – אלא הם חלק בלתי נפרד מהפתרון: "אנחנו משלמים מחירים במשפחה, בעבודה, בלימודים. כל אחד מקריב משהו בחיים האישיים שלו. אנחנו כאן כדי לנצח, ואנחנו צבא הניצחון".

לדבריו, מי שמבקר את מערך המילואים פשוט לא רואה את המציאות בשטח: "מי שמגיע, רואה. המילואימניקים הם לא רק עמוד השדרה של הלחימה – הם הלב שלה. מלאי רוח, מלאי אמונה. זו הדרך לניצחון".
