דיון סוער פרץ הערב (שני) במהלך תוכנית הפטריוטים, כאשר הפאנליסט גיא מרוז האשים את הימין ברצח רבין. פליישמן, התעצבן וביקש דוגמא מתי נתניהו הסית לרצח רבין, מרוז – החל לגמגם: "אני לא זוכר".
מרוז שאל את ינון האם הוא שמח כשרבין נרצח?. מגל ענה: "אני אהבתי את רבין. הוא היה ג'ינג'י שהיה לו חיוך מקסים, אהבתי אותו. היה גיבור. למרות שיש על זה מחלוקות. אבל הוא היה רמטכ״ל, הוא היה בפלמ״ח, יש לו זכויות גדולות".
פליישמן פנה למרוז: "אתה צריך לשאול את עצמך אם יש אנשים שישמחו שנתניהו ימות. זו השאלה שאתה צריך לשאול". מרוז ענה: "אני חושב שיש אנשים שישמחו". פליישמן הוסיף והקשה: "יש שאלת ימין קבועה ששואלים מישהו שהוא אומר שנתניהו הסית נגד רבין, תן לי דוגמה".
מרוז החל לגמגם: "אהה… בדבר ההוא שם, נו, בכיכר, איך קוראים לזה? כיכר ציון". עירית התערבה: "הוא אמר לא לקרוא לו בוגד". מרוז שניסה להגן על כבודו הוסיף: "לא שם, זה לא משם" הסינק הזה". פליישמן הוסיף: "ומה הוא עשה?". מרוז: "אני לא זוכר".
