לאחר שדבריו הוצגו באל-ג'זירה, הוגשו נגדו תלונות במשטרה ואפילו דיברו על זה במליאת הכנסת – פאנליסט הפטריוטים איתמר פליישמן הבהיר הערב (שני) למה התכוון בדברים שאמר לפני שלוש שנים ועוררו סערה, לגבי "נכבה שנייה".
תחילה יותם זמרי עקץ את פליישמן שהוא הראשון מהפטריוטים שצוטט ברשת הטלוויזיה הקטארית, לאחר שאיים עליהם בנכבה שנייה. המנחה ינון מגל דייק שהוא "חזה את הנכבה השנייה" לפני שפליישמן עצמו הסביר את דבריו.
"אמרתי את מה שאני רואה", הבהיר הפאנליסט, "הערבים שכחו מה קרה בנכבה, ומדי פעם שווה להזכיר להם את זה, לכן אני אוהב את יום הנכבה. אני רוצה שהם ייזכרו מה קורה כשרוצים לעשות שואה ליהודים".
"הבעיה היא שאנחנו שכחנו את החלק שלפני, שהם מתכננים לעשות שואה ליהודים", הדגיש פליישמן בהתייחסו לשבעה באוקטובר שקרה אחרי שאמר את הדברים: "אם לא נתעשת – הם יעשו את מה שהם מתכננים ואז תהיה נכבה".
