לאחר 584 ימים בשבי ארגון הטרור הרצחני חמאס, החייל החטוף עידן אלכסנדר שב הערב (שני) ארצה, ונפגש עם משפחתו. מחבלי חמאס העבירו אותו לידי אנשי הצלב האדם ולאחר מכן הוא הועבר לחייל צה"ל שבתוך רצועת עזה.
בהמשך, חצה עידן את הגבול ונסע למחנה רעים, שם חיכו לו שליח טראמפ לענייני חטופים אדם בוהלר ואימו יעל אלכסנדר. משם המריא באמצעות מסוק לבית החולים איכילוב בתל אביב. שם עתיד להיפגש עם שאר בני משפחתו ולקבל טיפול רפואי.

ממידע ראשוני עולה שארגון הטרור הרצחני חמאס, חקר בעינויים את עידן אלכסנדר כדי להוציא ממנו מידע ומודיעין. כמו כן דווח כי אלכסנדר עבר הרעבה ממושכת.
