לאחר שחרורו של עידן אלכסנדר היום (שני) משבי החמאס, מפקד חטיבת גולני, עדי גנון, פנה ללוחמי החטיבה ברצועת עזה: "לפני קצת יותר משנה וחצי פשט ארגון הטרור הרצחני חמאס לעבר ישובי העוטף. טבח, בזז, חטף וביצע מעשה זוועות כשמנגד בקו ההגנה מאחורינו הגנו בחירוף נפש לוחמי צה"ל ובתוכם לוחמי חטיבת גולני".
"באותו יום נלחמו לוחמי החטיבה בגבורה נגד אלפי מחבלים ושילמו מחיר יקר", המשיך גנון, "החטיבה איבדה 73 לוחמים מטובי בניה של הארץ הזאת. באותו בוקר נורא, נחטף גם לוחם החטיבה, לוחם גדוד 51, עידן אלכסנדר".

"מאז ולאורך כל המלחמה החטיבה נלחמה בעזה ובלבנון ושוב בעזה ותמשיך להילחם ככל שיידרש עד להשלמת המשימה- השבת כלל החטופים והכרעת החמאס. היום, בזמן בו אנחנו נלחמים מול אותו אויב אכזר וצמא דם קיבלנו את הבשורה על שחרורו של עידן משבי חמאס".
מח"ט גולני סיכם: "עידן, שנלחם באותו בוקר נורא חוזר הביתה. משפחת גולני מחבקת אותך, מתרגשת בשובך ואיתך לאורך כל הדרך ברעות לוחמים ששמורה רק לחטיבה החומה. הדרך ארוכה, הלחימה קשה והמחירים כואבים אבל חטיבת גולני לא עוצרת ותמשיך להילחם בכל מקום ובכל זמן, עד הניצחון".
