accessibility-icon
share-icon
נתב"ג, ארכיון | קרדיט: מרים אלסטר, פלאש 90
נתב"ג, ארכיון | קרדיט: מרים אלסטר, פלאש 90

ניסה להבריח 1.8 קילו זהב בתוך גופיה - ונעצר בנתב"ג

רון דויטש

רון דויטש

יד אייר ה'תשפה (12.05.25)

5

1

like

0

dislike

תושב מזרח ירושלים נעצר בחשד שניסה להבריח 1.8 קילו זהב בשווי של כמיליון וחצי שקל • הזהב המוברח התגלה בבדיקה שנערכה לחשוד על ידי משטרת ישראל בנמל התעופה בן גוריון • בית המשפט שחרר את החשוד בתנאים מגבילים


תושב מזרח ירושלים החשוד בהברחת 50 אונקיות זהב במשקל של 1.8 קילו ובשווי של כ-1.5 מיליון שקל נעצר בפעילות משותפת של משטרת ישראל ומכס נתב"ג, לאחר שניסה להחביאן בתוך גופיה מיוחדת, כך נמסר היום (שני) מטעם דוברות רשות המיסים.

החשוד, תושב בית חנינה בירושלים, עבר אתמול במסלול הירוק במכס, שהמעבר בו מהווה הצהרה לפיה לנוסע אין פריטים החייבים בהצהרה למכס, כאשר ברשותו 50 אונקיות זהב שהוסלקו על גופו באמצעות גופיה שהוכנה מראש ומכילה כיסים נסתרים. זאת על מנת להערים על בודקי המכס באולם הנוסעים ולהתחמק מתשלום המס בגין הזהב.

maximize-image
הזהב שנתפס | צילום: דוברות רשות המיסים

הזהב המוברח התגלה בבדיקה שנערכה לחשוד על ידי יחידת 747 של מרחב נתב"ג במשטרת ישראל והחשוד הועבר לחקירה של יחידת הסמים והמכס בנתב"ג. עוד נמסר כי בית משפט השלום בראשון לציון שחרר את החשוד בתנאים מגבילים וכי החקירה נמשכת. כפי שנטען בבקשה שהוגשה לבית המשפט, שווי אונקיות הזהב שהוברחו עומד על סך של כ-1.5 מיליון שקל.

עקבו אחרינו גם ב-Google News