מטפל סיעודי נעצר במהלך סוף השבוע לאחר שתקף קשיש וגנב ממנו רכוש. החשוד, בן 40, נעצר לחקירה בתחנת עכו ובסיומה נכלא. היום (שני) תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בשנית.
שוטרי מחוז חוף מתחנת עכו עצרו במהלך סוף השבוע עובד זר מסרי לנקה, בחשד שתקף וגנב מקשיש בעכו, בו הוא מטפל. החשוד, בשנות ה-40 לחייו, נעצר ונכלא. בהמשך נפתחה חקירה עם קבלת דיווח בגין חשד לתקיפה וגרימת נזק לקשיש בעיר, ע"י המטפל הסיעודי שלו המועסק על ידו – עובד זר מסרי לנקה, בן 40.
על פי החשד, המטפל תקף את הקשיש בו הוא מטפל, בנוסף גרם נזק לרכוש בבית הקשיש, ועלה גם חשד לביצוע גניבה של הטלפון הנייד של הקשיש.

כאמור, המטפל החשוד, בן 40, נעצר לחקירה בתחנת עכו ובסיומה נכלא. בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה, נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו עד היום. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בשנית.
בכל מקרה של חשד לפגיעה בקשישים, ניצול או אלימות מצד גורמים מטפלים – יש לפנות ולהגיש תלונה במשטרה: "רואים בחומרה כל פגיעה באוכלוסיות מוחלשות", נמסר, "המשטרה תמשיך לפעול בנחישות למיצוי הדין עם החשודים".
