המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות מתריעים כי היום (שני) על זיהום אוויר גבוה החל משעות הבוקר במרכז ובדרום הארץ. שיפור באיכות האוויר חזוי במהלך שעות הצהרים.
זיהום האוויר הגבוה נובע בשל ריכוז חלקיקים נשימים גבוה, כתוצאה ממעבר שקע שרבי הגורם להסעת אבק מכיוון מצרים לאזורינו.

המלצת משרד הבריאות לאוכלוסיות רגישות, בהן חולי לב וכלי דם, חולי ריאות, קשישים, נשים בהיריון וילדים, להימנע מפעילות גופנית מאומצת בחוץ. לאוכלוסייה הרגילה מומלץ לצמצם פעילות גופנית מאומצת בחוץ.
