accessibility-icon
share-icon
צילום, ארכיון: ויסאם השלמון, פלאש 90
צילום, ארכיון: ויסאם השלמון, פלאש 90

סכנה ממשית לביטחון המדינה: שב"חים נתפסו במסעדה בירושלים

שירה קריפס

שירה קריפס

יד אייר ה'תשפה (12.05.25)

5

0

like

0

dislike

במהלך פעילות של בלשי תחנת שלם בירושלים, אותרו שלושה שוהים בלתי חוקיים תושבי חברון שעבדו ולנו במסעדה במזרח העיר • בעל המסעדה, תושב סילוואן, נעצר בחשד להעסקתם - ונפתח הליך מנהלי לסגירת העסק


בימים האחרונים, במהלך פעילות של בלשי תחנת שלם במחוז ירושלים נתפסו שלושה שוהים בלתי חוקיים תושבי חברון, בעת שעבדו ולנו במסעדה במזרח העיר.

עם הגעת בלשי המשטרה למקום, נבדקו עובדי המסעדה ולאחר שהתברר כי אלו שוהים ומועסקים בשטחי המדינה בניגוד לחוק, נעצר בעל המסעדה, תושב סילוואן בשנות ה-40, החשוד בהעסקתם.

maximize-image
images-count1+
תיעוד השוהים הבלתי חוקיים | דוברות המשטרה

החשודים הועברו לחקירה בתחנת שלם, שם עלה כי הם הועסקו ולנו במסעדה במשך מספר חודשים. בגין עבירות אלו החל נגד בית העסק הליך מנהלי לסגירתו, ומעצרו של המעסיק הוארך בבית המשפט עד להיום – החקירה בעניין עדיין נמשכת.

במשטרת ישראל מדגישים כי העסקת שוהים בלתי חוקיים עלולה לגרור השלכות חמורות, ביניהן סגירה מנהלית מיידית של העסק לתקופה של עד 30 יום, הטלת קנסות כבדים ואף העמדה לדין פלילי.

maximize-image
images-count1+
שב"חים עוברים את הגדר באזור חברון, ארכיון | צילום: ויסאם השלמון, פלאש 90

שוהים בלתי חוקיים עלולים להיות מעורבים בעבירות פליליות ואף ביטחוניות חמורות, ומהווים סכנה ממשית לשלום הציבור ולביטחון המדינה. העסקתם, ביודעין או בעצימת עין, היא עבירה על החוק.

עקבו אחרינו גם ב-Google News