לאחר 43 שנים, גופתו של לוחם צה"ל צבי פלדמן ז"ל, שנחשב נעדר מאז קרב סולטן יעקוב במלחמת לבנון הראשונה, הוחזרה היום (ראשון) לישראל, לאחר מבצע רגיש ומורכב. בריאיון לחדשות 14, שיתף שלומי פלדמן, אחיו של צבי, ברגעים הראשונים שבהם קיבלה המשפחה את הבשורה.
"חיכינו לזה כל כך הרבה שנים – 43 שנה אנחנו מצפים ומחכים", סיפר פלדמן, "אני בכל רגע ורגע אמרתי לעצמי שיגיע יום ונשמע שהוא חזר, שנוכל לראות אותו או לפחות להביא אותו לקבר ישראל. ברוך ה' היום הזה הגיע".

שלומי תיאר את הרגע שבו קיבל את ההודעה: "בשש וחצי בבוקר קיבלתי טלפון מקצינה, היא אמרה שצריכים להיפגש כל המשפחה. שאלתי אם זה קשור לצביקה – והיא אמרה שכן. הבנתי שמשהו גדול קורה. קיבלנו את הבשורה מראש הממשלה בעצמו, שהגיע עם הפמליה וקצינים, שיתף אותנו במידע שיש בידו וברוך ה' זכינו לרגע הזה".
"אנחנו יודעים שנעשו לאורך השנים ניסיונות רבים להחזיר את אחי, אבל על המבצע עצמו אנחנו כרגע לא יכולים לספר". לדבריו, המשפחה הייתה בקשר רציף עם לשכת ראש הממשלה, וקיבלה ממנו עדכונים שוטפים לאורך התקופה: "ראש הממשלה אמר לנו שהוא עושה הכול כדי להחזיר אותו – והנה הגיע רגע וברוך השם הוא החזיר אותו".

למשפחות אחרות שממשיכות להמתין לבשורות, פלדמן שלח מסר של אמונה: "שיאמינו שהרגע הזה יגיע. אם לנו זה קרה אחרי 43 שנים – אין סיבה שלהם זה לא יקרה. אני מקווה שזה יקרה במהרה", סיכם, "בשום פנים ואופן לא לאבד תקווה. תמיד לחשוב טוב – יהיה טוב".
