accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

החות'ים הוציאו את עובדיהם מהנמלים עוד לפני שפורסמה האזהרה

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

יג אייר ה'תשפה (11.05.25)

14

4

like

0

dislike

דובר צה"ל בערבית הוציא הודעה לתימן וקרא לאזרחים להתרחק מהנמלים השנלטים על ידי החות'ים "עד להודעה חדשה" • זמן קצר לפני כן, ערוץ אל חדת' הסעודי דיווח כי ארגון הטרור פינה את הנמלים עוד בטרם הגיעה האזהרה


דובר צה״ל בערבית הוציא לפני זמן קצר (ראשון) הודעה לאזרחי תימן וקרא להם להתפנות בדחיפות מנמלי הים הנשלטים על ידי ארגון הטרור החות'י: נמל ראס עיסא, נמל חודידה ונמל סאליף.

בלשון ההודעה נכתב: "אזהרה חשובה ודחופה לפניכם! עקב השימוש של משטר החות'ים הטרוריסטים בנמלי ים לפעילות טרור, אנו קוראים לכל הנוכחים בנמלים אלה להתפנות ולהתרחק מהם למען ביטחונכם עד להודעה חדשה. פינוי נמלים ישמור על בטיחותכם".

maximize-image
תקיפה בתימן, ארכיון | צילום: רשתות ערביות

דיווח שהגיע מערוץ "אל-חדת'" הסעודי דיווח כי החות'ים פינו את הנמלים עליהם התריע דובר צה"ל, ואף הוסיפו ופינו מהאזור את משאיות הדלק, עוד בטרם הגיעה האזהרה המדוברת.

עקבו אחרינו גם ב-Google News