שר הביטחון ישראל כ"ץ תקף הערב (ראשון) את שרת ההתיישבות אורית סטרוק בקבינט: "לא יכול להיות שאת שותפה להוצאת דיבה כאילו מפקירים את חיילי צה"ל!"
זעמו של כ"ץ יצא בעקבות מכתב שחילקה סטרוק בממשלה היום לחברי הקבינט בנוגע לסיכון לוחמי צה"ל ביישום החלטות הקבינט בהתנהלות במלחמה.

סטרוק ענתה: "אני מוציאה דיבה? בכלל לא רציתי שהמכתב ייצא לתקשורת. רק ביקשתי לוודא שכל מה שהוחלט בקבינט לגבי המבצע – גם מוטמע לתוך התוכנית של צה"ל. חובתנו לוודא".
