לאחר שבוע של ביטולי טיסות שנגרמו בעקבות פגיעת טיל חותי סמוך לנתב"ג, חברת איר אירופה אמורה לחדש את טיסותיה לישראל החל ממחר, זאת במידה ולא יהיו שינויים של הרגע האחרון, ובכך זו תהיה החברה האירופית הראשונה שתעשה זאת. החברה ביטלה את טיסותיה לישראל עד ל-11 במאי 2025, בעקבות המצב באזור, ובשונה ממקבילותיה לא הודיעה על הארכת השהיית הטיסות.
במידה ולא יחולו עיכובים נוספים, מספר חברות נוספות אמורות לשוב לטוס לארץ בימים הקרובים. בין היתר, אייר בלטיק הודיעה שתחזיר את פעילותה החל מה-12 למאי, ואילו וויז אייר צפויה לשוב לנתב"ג ב-15 לחודש.

בתוך כך, חברות טיסה נוספות עדיין משהות את חזרתן לישראל. חברת התעופה הספרדית איבריה לא צפויה לחזור לטוס לארץ לפני סוף החודש הנוכחי, ואילו חברת בריטיש איירוויז עד ל-16.06. כמו כן, חברות התעופה יורו ווינגס, סוויס, בראסלז איירלינס לוט הפולנית ולופטהאנזה לפי שעה ביטלו את טיסותיהן עד ל-19 למאי.
חברות נוספות אשר אינן צפויות לשוב בזמן הקרוב לארץ אלו הן בין היתר אייר אינדיה, שחזרתה מתוכננת לפי שעה ל-26 למאי, וריינאייר שהודיע שתשוב לפעול בארץ החל מה-22 לחודש.
