ביממה האחרונה אנו עדים לשיטה מאפיוזית חדשה: שימוש במשטרת ישראל לציד עיתונאים. זה החל הבוקר (ראשון) בהחלטה בזויה של היועמ"שית שהורתה לפתוח בחקירת משטרה נגד הפרשן הבכיר יעקב ברדוגו שקורא לפטר אותה, למרות שאין ולא הייתה שום תלונה בעינינו.
המקרה ממשיך כעת בערוץ 12, שכדי לסתום פיות מיהר עם להתלונן למשטרה נגד המגיש הבכיר של תוכנית הפטריוטים, ינון מגל, שעקף אותם ברייטינג בשבוע שעבר.

המתקפות על ערוץ 14 אינן דבר חדש. ראינו כבר הכול – מיאיר לפיד שניסה לסגור את הערוץ באמצעות ועדת הבחירות, ועד מפגינים אלימים שהתנפלו על כתבי הערוץ בשטח.
יש לנו חדשות לכל סותמי הפיות: את המהפכה הזו אי אפשר להפסיק. אנו קוראים למשטרת ישראל שלא לשמש כאידיוט שימושי בקמפיין סתימת הפיות של היועמ”שית וערוץ 12.
בעזרת ה׳, ערוץ 14 ימשיך לומר את האמת, ללא מורא וללא פחד. "וכאשר יענו אותו – כן ירבה וכן יפרוץ".
