ברקע גל הטרור ביהודה ושומרון ולקראת התמרון הנרחב ברצועת עזה: לוחמי חטיבת הנח"ל השלימו את פעילותם ביהודה ושומרון, כך לפי הודעה שמפרסם הערב דובר צה"ל. במהלך הפעילות, יותר מ-100 מבוקשים נעצרו, עשרות אמצעי לחימה הוחרמו ומספר מחבלים חוסלו.


בהודעת דובר צה"ל המלאה נכתב: "לוחמי חטיבת הנח״ל השלימו את משימתם לאחר שפעלו במשך שלושת החודשים האחרונים באוגדת יהודה ושומרון. כעת חטיבת הנח״ל נערכת כחלק מאוגדה 162 למשימות נוספות ברצועת עזה לקראת מאמץ הרחבת הלחימה ברצועה".

עוד נכתב: "בפעילותם בגזרה הלוחמים עצרו יותר מ-100 מבוקשים, ביצעו סריקות רבות במרחב במסגרתן איתרו והחרימו עשרות אמצעי לחימה וחיסלו מספר מחבלים אשר היוו איום על כוחותינו ועל אזרחי מדינת ישראל".

כזכור, מוקדם יותר היום דובר צה"ל עדכן כי כוחות חטיבת הצנחנים השלימו את משימתם בגבול הצפון, וכעת הם נערכים, כחלק מאוגדה 98, למשימות נוספות ברצועת עזה – לקראת מאמץ הרחבת הלחימה ברצועה.
במסגרת הפעילות, כוחות חטיבת הצנחנים, בפיקוד צוותי הקרב באוגדה 210, ביצעו עשרות פשיטות על מוצבים סורים, אשר במהלכן הוחרמו והושמדו מאות אמצעי לחימה.
