43 שנים מאז הקרב ההוא, הקרב בסולטאן יעקוב: שלושה חיילי צה"ל נשארו שם כנעדרים. 43 שנים שמדינת ישראל, ממשלות ישראל מימין ומשמאל, עושות את הכל כדי להשיב את הבנים הביתה.
לפני שש שנים הגיעה הבשורה כי זכריה באומל הושבה גופתו לישראל. היום, בפעם השנייה, מגיעה הבשורה: צבי פלדמן, נעדר מקרב סולטאן יעקוב חוזר להיטמן באדמתה של ארץ ישראל שכל כך אהב.

יהודה כץ עדיין לא הושב. מדינת ישראל תעשה את הכל ותשיב גם אותו. זה בדיוק ה-DNA הישראלי. זה ה-DNA היהודי: עם אשר לא יחשה ואת בניו לא יפקיר לזר.
גם אחרי 43 שנים, אנחנו נעשה את הכל, כל המאמצים, כל האפשרויות, מימין, משמאל, מאמצים מדיניים, מאמצים צבאיים, כדי להשיב את הבנים הביתה.

ומאז ועד היום, לעולם לא נוותר על 59 מאנשינו, חיים ומתים שעדיין נמצאים בעזה. את כולם אנחנו נשיב. אנחנו מתפללים שזה יהיה קצר, קצר והרבה מהסיפור הזה. אבל לעולם לא נפקיר את בנינו לגורלו של עם אחר, לגורלו של אדם אחר, כי אנחנו, העם היהודי, נשיב את בנינו לכאן תמיד.
