לאחר שאשתו של העיתונאי גיא מרוז, אורלי וילנאי-מרוז, הגיעה הערב (מוצאי שבת קודש) לתוכנית "הפטריוטים" באישור מיוחד שקיבלה מעמוס שוקן, פאנליסט הפטריוטים, ידידיה מאיר, המכונה "הבעל של טוב" – התייחס לכך בהומור ועורר סקרנות כשהביע תקווה שגם רעייתו, העיתונאית סיון רהב מאיר, תצטרף לתוכנית בעתיד.
העיתונאית וילנאי-מרוז, שכותבת טורים בעיתון "הארץ", שיתפה את הפאנל כי ביקשה אישור מהבעלים של קבוצת "הארץ", עמוס שוקן, על מנת להשתתף בתוכנית, וציינה כי הוא אישר באופן מיוחד: "התקשרתי לשאול אם זה בסדר – וקיבלתי את ברכתו".

פאנליסט הפטריוטים, ידידיה מאיר, הגיב על דבריה ואמר בהומור: "הפוסקים התפלפלו ב"הארץ" – והחליטו שחד-פעמית בשינוי מותר". לאחר מכן פנה הפאנליסט לאורלי, הודה לה על השתתפותה והוסיף: "זה נותן לי באופן אישי הרבה תקווה שגם נשים של פאנליסטים אחרים יגיעו לפטריוטים", ברמיזה על אשתו, סיון רהב מאיר.
