אזעקות נשמעו היום (שישי) בגוש דן והשפלה בעקבות שיגור מתימן. כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן דיווח כי הטיל יורט על ידי מערכת 'חץ' הישראלית. בשעה זו כוחות המשטרה מבצעים סריקות לאיתור נפלים.
גורמי רפואה עדכנו כי אישה בת 55 נפצעה קל, לאחר שנפלה מגובה של כמטר וחצי בדרך למרחב מוגן. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר.
לאחר ההרתעה המקדימה והאזעקות שנשמעות ברחבי גוש דן, נמסר מצה"ל כי מערכות ההגנה פועלות ליירט את האיום: "יש לפעול לפי הנחיות פיקוד העורף". שוטּרי מחוז ת"א מנהלים כעת סריקות מבצעיות בגזרה בהתאם לדיווחים למוקד 100, על מנת לאתר ולבודד זירות נפילה ככל שישנן על מנת לסייע לציבור.

"קוראים לתושבים להישאר בקרבת המרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות, לא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העלולים להכיל חומרי נפץ ולדווח ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל", נמסר מטעם המשטרה.
כזכור, בתחילת השבוע שוגר טיל מתימן לעבר ישראל ונפל סמוך לשדה התעופה בן גוריון. בעקבות כך, כוחותינו פתחו בגל תקיפות נרחב בתימן. בתקיפה הראשונה הושבת נמל אל חודיידה וביום השני למבצע, שדה התעופה בצנעא הושבת גם הוא לחלוטין.

אנשי חה"א שהובילו את התקיפה בתימן מדברים לראשונה על המבצע
כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן דיווח אמש (חמישי) כי טייסת 69 מבסיס חצרים קיבלה פקודה לביצוע שתי תקיפות בתימן תוך יומיים. במבצע ראשון הושבת נמל אל-חודיידה ומפעל טרור, ובמבצע השני הושבת נמל התעופה בבירה צנעא. אנשי הצוות שהובילו את התקיפה סיפרו בשיחה עם כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן על לחץ חיובי, גאווה ותחושת שליחות. והדגישו: "צה"ל יגיע לכל מי שרק מתחיל לחשוב או רוצה לפגוע במדינת ישראל".
בהמשך לאזעקות שנשמעו בדקות האחרונות
חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר, אישה בת 55 במצב קל, לאחר שנפלה מגובה של כמטר וחצי בדרך למרחב מוגן
