מספר מחבלים יידו אמש (חמישי) אבנים לעבר רכב ואוטובוס ישראליים באזור נעמה שבחטיבת הבקעה והעמקים. כתוצאה מיידוי האבנים נפצע תינוק באורח קל, והוא קיבל טיפול בשטח. כוחות הביטחון קפצו לנקודה וממשיכים לסרוק אחר המחבלים.
כוחותינו ממשיכים להאבק בטרור האבנים. כזכור, לפני כשבועיים לוחמי יחידה 636 ששהו במארב סמוך ליישוב אביתר, ירו ופגעו בשלושה מחבלים שיידו אבנים וסיכנו חיי יהודים בנסיעתם. בשלב זה ישנם שני מחבלים מחוסלים ומחבל אחד פצוע.

באותו השבוע, התרחשו מספר פיגועים ברחבי יהודה ושומרון תוך שעות ספורות, כששניים מהם בכפר העוין חווארה שבשומרון. באחד מהם, תינוקת ניצלה בנס לאחר שאבן שהושלכה על ידי ערבים, פגעה בכיסא שלה. הפעוטה והאם שנהגה ברכב נפצעו מרסיסים באורח קל.
