לאחר שפורסם אתמול (חמישי) כי ישנו חשש לחייו של תמיר נמרודי, החייל שנחטף מבסיסו בעוטף עזה בעת אירועי שבעה באוקטובר, משפחתו ביקשה למסור: "אנחנו מבקשים להבהיר כי אין שינוי במעמדו של תמיר".
עוד נמסר מהמשפחה כי: "תמיר נחטף לרצועת עזה בשבעה באוקטובר כשהוא בחיים, ועד כה לא קיבלנו אף מידע אשר מוכיח אחרת. ההגדרה על פיה קיים "חשש לחייו" היא תיאור של מצב נתון ומתמשך שנובע מהיעדר קבלת אות חיים, ואינו תוצאה של קבלת מידע חדש כזה או אחר. יודגש שבהיעדר מידע אחר – תמיר עודנו מוגדר כחי על פי כל הגורמים הרשמיים הרלוונטיים".

"אנחנו מבקשים בכל לשון של בקשה להימנע ממסגור שגוי ולא מדויק שעשוי לפגוע בתמיר שלנו", הודגש בהודעה, "נמשיך להתפלל ולהיאבק בכל כוחנו להשבתו אלינו, יחד עם 58 החטופים והחטופות הנוספים".
כזכור, בישראל התקבל המידע כי תמיר נמרודי, בן ה-20 מנירים, הוא אחד החטופים שישנו חשש כבד לחייהם. תמיר נחטף מהבסיס בעוטף עזה בו שירת כמש"ק חינוך, יחד עם שני חטופים נוספים, רון שרמן וניק בייזר, שנרצחו על ידי ארגון הטרור חמאס, וגופותיהם חולצו על ידי כוחותינו בדצמבר 2023.
