לאחר שגורם ישראלי מסר היום (חמישי) כי ישנם שלושה חטופים בעזה שיש חשש כבד לחייהם, בישראל התקבל המידע כי תמיר נמרודי, בן ה-20 מנירים, הוא אחד החטופים שישנו חשש כבד לחייהם.
תמיר נחטף מהבסיס בעוטף עזה בו שירת כמש"ק חינוך, יחד עם שני חטופים נוספים, רון שרמן וניק בייזר, שנרצחו על ידי ארגון הטרור חמאס, וגופותיהם חולצו על ידי כוחותינו בדצמבר 2023.

במהלך מתקפת הטרור בשבעה באוקטובר, תמיר, שהיה בבסיס, עוד הספיק לכתוב לאמו: "אני אוהב אתכם, זהו, זה נגמר. הם פה". לאחר מכן חטיפתו יחד עם חבריו תועדה בסרטון שהפיץ ארגון הטרור הרצחני ברשתות. מאז, לא התקבל ממנו אות חיים.
ביוני האחרון אבין של תמיר, אלון נמרודי, התייחס בריאיון לרדיו 103FM לאמירה של נתניהו באולפן הפטריוטים לפיה הוא מוכן לעסקה חלקית תמורת החזרת חלק מהחטופים.

"שיוותר הוא על אחד מהבנים שלו, שיבחר איזה – אנחנו יכולים לבחור עבורו על איזה מבנים שלו הוא יוותר. כך זה נראה בעסקה חלקית" אמר נמרודי. במקרה של עסקה חלקית, הסיכוי להעברת בנו לידי ישראל נמוך משום שהוא חייל, כאשר בעזה עוד נמצאים אזרחים רבים שנחטפו, חלקם בחיים וחלקם לדאבון לב נרצחו.
