צה"ל הודיע היום (חמישי) כי כוחותינו סגרו מעגל וחיסלו את המחבל שהשתתף בטבח הרצחני ב־7 באוקטובר וחטף את הקשישה יפה אדר, בת 85. בתיעוד שפורסם, נראה המחבל לועג לאדר – ששוחררה בעסקת השבויים הראשונה בנובמבר 2023.
בהועדה המלאה של דובר צה"ל נכתב: "צה״ל ושב"כ תקפו אתמול (רביעי) במרחב העיר עזה וחיסלו את המחבל מחמד רסמי מרזוק ברכה, מחבל במודיעין הצבאי של ארגון הטרור חמאס שפשט לשטח הארץ בטבח הרצחני ב-7 באוקטובר ולקח חלק בחטיפתה של יפה אדר.

ארגון הטרור חמאס מפר באופן שיטתי את הדין הבין לאומי, תוך שימוש ציני בתשתיות אזרחיות לפעולות טרור. צה״ל ושב"כ ימשיכו לפעול נגד ארגון הטרור חמאס על מנת להגן על מדינת ישראל".
