המאבק בטרור: לוחמינו מיחידת המסתערבים של משמר הגבול חיסלו היום (חמישי) מחבל מבוקש בקאסבה של שכם, כך מפרסם כתבינו הצבאי הלל ביטון רוזן. אין נפגעים לכוחותינו.
פעילות הצבא מגיעה לאחר שהלילה לכדו הכוחות את המחבל החשוד בביצוע הפיגוע במעבר ריחן, בכפר ברטעה הסמוך, בו נפצעו שני לוחמי מג"ב באורח קשה, לאחר שהמחבל פתח באש לעבר הרכב בו נסעו.
כזכור, אתמול התרחשו שני פיגועים בהפרש של דקות בין השניים. האחד, במעבר ריחן בצפון השומרון – כאשר מחבל פתח באש לעבר שני לוחמי מילואים שמשרתים באזור, ופצע אותם באורח קשה. המחבל נמלט, ונתפס הלילה לאחר מצוד. השני – בהר חברון, מחבל דרס אזרח יהודי ופצע אותו באורח בינוני, המחבל יצא מהרכב כדי לדקור את הפצוע אך נורה ע"י לוחמינו.
בעקבות הפיגוע, תושבים בהר חברון זעמו על אלוף פיקוד המרכז, אבי בלוט, לאחר שלטענתם הורה על פתיחת כבישים שהיו חסומים לתנועת ערבים פלשתנים מהאזור. הכבישים נפתחו אתמול בבוקר – שעות ספורות לפני שבוצעו שני הפיגועים.

בקבוצות הווצאפ האזוריות נרשם זעם רב מצד המתיישבים, כאשר אחד התושבים כתב: "ביזיון והפקרות – מתירים את דמנו. מדובר בפתיחת נתיבי בריחה ומילוט לחוליות מחבלים, שרק ממתינות לתזמון הנכון. בנוסף, המהלך צפוי ליצור עומס כבד על ציר 60 – עורק התחבורה היחיד שנותר פתוח עבור תושבי האזור היהודים. אנו דורשים לדעת מי האחראי להוראה הנפשעת הזו, כדי שנוכל לבוא אליו בדרישה אם יישפך חס ושלום דם נוסף".
