במבצע אכיפה משולב שנערך אמש (רביעי) בטייבה, פעלו עובדי היחידה הארצית לאכיפת הגבייה של רשות המסים – מחוז תל אביב והמרכז, בשיתוף עם שוטרי תחנת טייבה, נגד סרבני מס.
במהלך המבצע נתפסו ועוקלו עשרה כלי רכב, בהם רכבי יוקרה, אשר שייכים לחייבים שצברו חובות משמעותיים לרשויות המס, ביניהם מע"מ נתניה ומס הכנסה נתניה.

בסך הכול טופלו חובות בסכום כולל של כ-2.2 מיליון ש"ח. לצורך ביצוע הפעולה גויסו ארבעה גררים, עשרה שוטרים וניידת משטרתית שפעלו בשטח לצד צוותי רשות המסים.
