פנינה רוזנבלום התארחה בתוכנית 'סטורי לילה' עם יהודה שלזינגר וסיפרה על שירה החדש 'חות'ים חות'ים', על אהבת הקהל ועל תחושת האכזבה שלא נבחרה להדליק משואה ביום העצמאות האחרון. בראיון חושפת רוזנבלום את תהליך יצירת השיר ואת התגובות שקיבלה מהקהל הצעיר.

תחילה דיברה רוזנבלום והסבירה מה עומד מאחורי השיר 'חותים חותים': "השיר נולד בהשראת כל האירועים הקשים שקרו השנה. כל הזמן חשבתי על כל הדברים שאנחנו עוברים, והתחלתי לשיר 'חות'ים חות'ים, דונט יו שוט חותים'. זה פשוט יצא ממני. פניתי לאורן כהן, והוא הלחין את זה תוך יומיים. תק תק – ויש שיר".
"אני כותבת את כל המילים בשירים שלי. זה משהו שאני אוהבת לעשות. המילים מגיעות ישר מהלב".
על התגובות מהקהל אמרה: "אני מרגישה חום עצום מהקהל. נהייתי כוכבת ילדים! הילדים והנוער שרים את השירים שלי בכל מקום – 'איראן דונט שוט' וגם את השיר החדש. זה מחמם את הלב, במיוחד עכשיו כשכולנו עוברים תקופה לא קלה".
"אני לא מרגישה שמסתלבטים עליי. זה ממש לא מעניין אותי. מי שרוצה להסתלבט – שיסתלבט. הכי חשוב שאנשים אוהבים את השירים שלי. עם הצלחה לא מתווכחים".

על האכזבה מכך שלא השיאה משואה ביום העצמאות האחרון אמרה רוזנבלום: "התאכזבתי כי מלאו לי 70. אני כבר 40 שנה בתודעה הציבורית, אני פורצת דרך בתחומים רבים – כאשת עסקים, כחברת כנסת לשעבר, כאמנית. אני אחת הנשים האהודות ביותר במדינה, וזה היה מגיע לי".

לגבי השיר הבא שלה אמרה: "אין לי מושג. הכל אצלי ספונטני". ומיד אמרה שאולי תעשה שיר על הרגע שהחטופים יחזרו הביתה: "החטופים שלנו חזרו איזה כיף לנו שכולם פה איתנו". וסיכמה בכך שאמרה: "אני רוצה לראות את כולם פה בריאים ושלמים".

