דובר צה"ל הודיע על הפעלת מתקן קדמי נייד למיון פצועים בדרום סוריה, במרחב הכפר חצ׳ר, זאת במסגרת המאמצים המתבצעים במטרה לתמוך באוכלוסייה הסורית-דרוזית, ולשמירה על ביטחונם.
כתבנו הלל ביטון רוזן פרסם כי אנשי הרפואה שמפעילים את מתקן מיון הפצועים הם אנשי מילואים של חיל הרפואה. מתקן המיון יספק מנעד שירותים רפואיים לטיפול במצבי חירום, בדגש על מיון פצועים הדורשים פינוי.

לדברי כתבנו, המתקן נפתח במטרה לסייע ככל הניתן ובאמצעות האמצעים שבידי הצבא לאוכלוסייה הדרוזית בסוריה. הקמת המתקן לא מסיטה את הקשב המבצעי של צה״ל במרחב, וכוחות האוגדה ממשיכים כל העת בפעילות המבצעית במטרה להגן על תושבי רמת הגולן
