בסוף השבוע האחרון שוחרר ליד רמאללה המחבל נאג'י עראר, שנעצר בשנת 2007, לאחר שביצע פיגועי ירי רבים נגד אזרחים חיילים. לאחר שחרורו, גורמים רשמיים ברשות הפלשתינית ערכו לו קבלת פנים והציגו אותו כגיבור.
עראר היה איש מנגנוני הביטחון של הרשות הפלשתינית, ולכן מיד עם שחרורו הוא נפגש עם נציגים ממנגנוני הביטחון, כשהוא לובש מדים של המנגנונים. לא רק עם אנשי הביטחון נפגש המחבל, גם לילא ע'נאם, מושלת מחוז רמאללה ברש"פ ערכה לו קבלת פנים בראמאללה.
בקבלת הפנים הגדולה שנערכה לכבוד עראר בכפרו, קרוואת בני זיד, הודה המחבל לאנשי הרש"פ: "אני מודה לאחינו במנגנוני הביטחון, אני מודה לאחינו בסניף המקומי של פת"ח, ולבני תנועת פת"ח".
נציג פת"ח מרמאללה, נאם גם הוא בטקס קבלת הפנים למחבל: "אנחנו מגיעים בשם התנועה, ובשם האח הלוחם – כבוד הנשיא מחמוד עבאס (אבו מאזן) שנלחם במלחמה הזאת, נגד הכיבוש הזה, שחייב להסתלק, ופלשתין חייבת להישאר שלנו".

כידוע, הרשות הפלשתינית מקיימת תיאום בטחוני עם ישראל, מעבירה לה מודיעין ומקבלת מודיעין בחזרה. מבחינת רבים בצמרת הביטחון הישראלית אנשי הרש"פ הם "הרע במיעוטו".
אולם אצל הפלשתינים טרור נגד יהודים, "התנגדות לכובש" בלקסיקון שלהם, הוא ערך עליון. בקרב אנשי הרש"פ יש רבים שעסקו ועדיין עוסקים בטרור, לכן אירועי קבלת הפנים למחבל אינם מפתיעים.
