הפועל ת"א בכדורסל עשתה אמש (שלישי) צעד גדול לעבר חצי גמר הפלייאוף בליגת ווינר סל, כשגברה בחוץ על גלבוע-גליל 78:93 ועלתה ל-0:2 בסדרה. אך על חגיגות הניצחון העיבו אירועי אלימות חמורים בסיום המשחק, במהלכם הותקפו אנשי הפועל ת"א לצד אנשי תקשורת מערוץ הספורט.
ע"פ דיווחים, צוות השידור ספג קללות, איומים ואלימות מילולית שכללה הטרדה מינית כלפי הכתבת. הבוקר הגישו שני חברי הנהלת הפועל ת"א שהותקפו תלונה במשטרת מרחב איילון, בגין תקיפה. בנוסף, סמנכ"ל הכספים של המועדון, שהיה בין הנפגעים באירוע, פנה היום לבדיקות ולקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב, בעקבות כאבים עזים מהם הוא סובל.

בהפועל ת"א גינו: "מדובר באירוע חמור ביותר, ואנו לא נעבור עליו לסדר היום. אנו שבים ומדגישים כי נמשיך לפעול בנחישות, ובכל הכלים המשפטיים והמשמעתיים העומדים לרשותנו, על מנת למגר תופעות פסולות מסוג זה ולוודא שמקרים דומים לא יישנו".
מנהלת ליגת ווינר סל גינתה גם היא את אירועי האלימות שקרו בסיום המשחק והודיעה כי "תפעל בהתאם". יו"ר המנהלת, ארי שטיינברג, מסר כי "לא ניתן לעבור לסדר היום נוכח תקיפת עיתונאים, צלמים וצוותים מקצועיים אשר באו לבצע את עבודתם במסירות ובמקצועיות. מדובר בקו אדום שלא ייחצה".

"קבוצות ליגת ווינר סל מביעות זעזוע עמוק ושאט נפש מהאירועים הקשים שהתרחשו אמש בסיום המשחק בגן נר, במסגרתם הותקפו אנשי הפועל “שלמה” תל אביב, לצד אנשי תקשורת מערוץ הספורט", הוסיף שטיינברג, "אנו מגנים בכל תוקף כל ביטוי של אלימות – פיזית או מילולית – כמו גם גילויי גזענות והתנהגות שאינה הולמת במגרשי הספורט".
שטיינברג הודיע כי כצעד מיידי, הוחלט כי עובדי ערוץ הספורט יאובטחו באופן מיוחד במגרשים רלוונטיים: "בנוסף, אנו פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הנהלת הפועל ״שלמה״ תל אביב לגיבוש צעדים נוספים שיבטיחו את שלומם וביטחונם של אנשי המועדון והתקשורת".
"ליגת ווינר סל פועלת בשיתוף פעולה מלא עם רשויות האכיפה כדי לוודא שמקרים מסוג זה לא ישנו", סיכם שטיינברג, "אנו מחזקים את ידי אנשי הפועל תל אביב ואנשי ערוץ הספורט – שפעלו בזירה תחת לחץ ובאופן ראוי להערכה, ומדגישים כי שמירה על חופש העיתונות, לצד כיבוד אנשי מקצוע מכלל התחומים, הם עקרונות יסוד בליגה ולא נוותר עליהם".
