accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

מטוסו של נשיא סרביה ביצע נחיתת חירום בבאקו, בירת אזרבייג'ן

שמואל קוגן

שמואל קוגן

ט אייר ה'תשפה (07.05.25)

0

like

0

dislike

מטוסו של נשיא סרביה, אלכסנדר ווצ'יץ', שהיה בדרכו למוסקבה לצורך השתתפות בחגיגות יום הניצחון, ביצע היום נחיתת חירום בבאקו – כך דווח בכלי תקשורת סרביים • לפי הדיווחים, המטוס לא יכול היה להמשיך בטיסתו עקב סגירת המרחב האווירי של רוסיה, וכעת הוא ממתין לאישור להמשך הטיסה


מטוסו של נשיא סרביה, אלכסנדר ווצ'יץ', שהיה בדרכו למוסקבה לצורך השתתפות בחגיגות יום הניצחון, ביצע היום (רביעי) נחיתת חירום בבאקו – כך דווח בכלי תקשורת סרביים.

לפי הדיווחים, המטוס לא יכול היה להמשיך בטיסתו עקב סגירת המרחב האווירי של רוסיה, וכעת הוא ממתין לאישור להמשך הטיסה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News