מטוסו של נשיא סרביה, אלכסנדר ווצ'יץ', שהיה בדרכו למוסקבה לצורך השתתפות בחגיגות יום הניצחון, ביצע היום (רביעי) נחיתת חירום בבאקו – כך דווח בכלי תקשורת סרביים.
לפי הדיווחים, המטוס לא יכול היה להמשיך בטיסתו עקב סגירת המרחב האווירי של רוסיה, וכעת הוא ממתין לאישור להמשך הטיסה.
