בקריית אתא גילו לפתע שהגרפיטי שהוכן עבור זכרו של הלוחם ירון זהר הי"ד מגדוד 13 חטיבת גולני אשר נפל בשבעה באוקטובר – הוסר. זעם רב ורעש ציבורי נוצר כתוצאה מהסרה. אילנית ברנס הגיבה בחומרה: "מזעזע. החיילים האלו צריכים להיות בענק על שלטי חוצות".
ברנס הוסיפה: "ירון אל תגאג אנחנו לא נשב בשקט". עמי זהר, אביו של הלוחם הי"ד תקף את העירייה בחשבון האינסטגרם: "אחלה עירייה קרית אתא. מילא שלא עשיתם כלום כלום בשביל הבן שלי, אבל למחוק את התמונה שלו? אתם לא ראויים לו". הוא המשיך: "קו אדום מבחינתי, אף אחד לא יכול להתקרב לבן שלי".

בעיריית קריית אתא מסבירים כי האצטדיון עובר שיפוץ ולכן הוסר הגרפיטי: "איצטדיון הכדורגל העירוני עובר שדרוג תשתיות נרחב, הכולל מגרשי אימון חדשים. במסגרת השיפוצים במתחם נהרסה לאחרונה החומה הדרומית, כשהחומה עליה צוירו הציורים אמורה להיהרס גם היא".

"הקיר המדובר, נצבע על מנת שלא ליצור מצב של קיר הנהרס על ידי דחפור יחד עם תמונות הנופלים. מרבית משפחות הנופלים מכירות את עמדת העירייה בנושאי הנצחה, ומקבלות אותה בהבנה. זאת מתוך מקום של שמירה על המרחב הציבורי העירוני ושמירת החוק".
"העיר קריית אתא, איבדה את טובי בניה ובנותיה במלחמת חרבות ברזל ועיריית קרית אתא, מלווה באופן צמוד את משפחות הנופלים לאורך כל חודשי המלחמה. כפי שכבר ציינה בעבר, העירייה תמצא את הדרך הראויה להנציח את חללי מלחמת חרבות ברזל, מלחמה הנמשכת גם בימים אלה, בדרך המכובדת ביותר לזכרם של הנופלים", נמסר מטעם העירייה. בתקווה לימים טובים יותר, ובתפילה לחזרתם של החטופים לבית ישראל.

