השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התעמת היום (רביעי) עם ראש עיריית רהט במהלך מבצע אכיפה משטרתי בעיר, במסגרתו מתבצעת הריסה של בנייה בלתי חוקית.

מעל ל-1000 שוטרים במבצע לאומי משולב ברהט: זו מטרתו הייעודית
9
07.05.25|מיכל בקשי
ראש עיריית רהט הגיע למקום והחל לצעוק לעבר השר בן גביר: "למה אתם הורסים בתים, תפסיקו להרוס בתים. העיר הזאת לא שלך". השר השיב לו בתגובה: "נמשיך להרוס כל מה שלא חוקי".

בן גביר התייחס למבצע המשטרתי: "אנחנו עושים היום מה שלא עשו כאן שנים רבות. שנים רבות לא נכנסו לתוך רהט, לתוך כפרים. שנים רבות לא נכנסו כשהיו יריות מחתונה ועצרו את הדבר הזה".
