accessibility-icon
share-icon
מתוך "חדשות הבוקר"

הח"כ מהליכוד חושף: "אנחנו לקראת ממשל צבאי ברצועת עזה"

רבקה שורק

רבקה שורק

ט אייר ה'תשפה (07.05.25)

18

32

like

0

dislike

חבר כנסת מהליכוד התחייב בריאיון לטל מאיר כי "הכיוון הוא כיבוש כל הרצועה בשלבים ולא להחזיר אותה לעזתים בשום פנים ואופן - אנחנו לקראת ממשל צבאי ברצועת עזה" • לדבריו, המערכה הנוכחית תהיה שונה מזו הקודמת שבה "נכנסנו לג'באליה, יצאנו, שוב נכנסנו, שוב יצאנו – כל פעם עם מחיר דמים"


ח"כ משה סעדה חשף היום (רביעי) בריאיון לטל מאיר כי "אנחנו לפני אירוע גדול שכל הכרעה, השמדה והגירה מעזה. הכיוון הוא כיבוש כל הרצועה בשלבים ולא להחזיר אותה לעזתים בשום פנים ואופן – אנחנו לקראת ממשל צבאי ברצועת עזה".

לדבריו, "הרצי הלוי דיבר על פשיטות. אני שמח שהוא פשט את מדיו, כי השיטה שלו פשטה את הרגל, ושילמנו על זה באבדות. מה שעשינו, נכנסנו לג'באליה, יצאנו, שוב נכנסנו, שוב יצאנו – כל פעם עם מחיר דמים".

maximize-image
מחבלי חמאס ברצועת עזה | צילום: פלאש 90

מאיר שאלה אותו האם בעוד שנה יוכל להגיד שהחמאס לא שולט ברצועה והשיב כי "להגיד לך אם יישאר אדם כזה או אחר, לא יודע. אבל חמאס, אחרי תבוסה קשה – לא יהיה. אין יותר את ארגון הטרור הזה ברצועה".

בנוסף התייחס סעדה לסוגיית גיוס החרדים ותיאר כי "מצד אחד, הנוכחות הזאת כבדה מנשוא, הבן שלי עושה 350 ימי מילואים, סיים ערב פסח, ושואל אותי: "אבא, אני אמור לקבל שוב צו שמונה?" או ילד אחר שאומר: "אבא, בסבב הקודם שעזבתי את הילדים – לא ידעתי אם אראה אותם שוב", אך הדגיש שיש בכך מורכבות.

עקבו אחרינו גם ב-Google News