כוחות גדולים של משטרה ומנהל אזרחי פשטו הבוקר (רביעי) סמוך לשעה 4 לפנות בוקר על גבעת אור נחמן בבנימין הסמוכה לישוב עדי עד, והחריבו עד תום את בתיהן של שלוש משפחות הגבעה ובית הבחורים שהתגוררו במקום.
ההרס בוצע ללא כל התראה, וילדי המשפחות הוצאו מהמיטות החוצה ונאלצו לחזות בביתן מושמד בכף הדחפור. פועלים ערבים הובאו למקום כדי לסייע במשימת ההרס ופינוי הציוד, אולם חלק מהמשפחות שביקשו להוציא חפצים נוספים מהבית נתקלו בסירוב, וכלי המטבח והרהיטים שנשארו נגרסו גם הם בהריסות הבית.

במהלך ההרס, הרסו במנהל האזרחי גם את מערכת החשמל הסולארית בגבעה, שהיוותה מקור החשמל היחיד למשפחות. כדי למנוע נוכחות יהודית במקום, הטיל מפקד אוגדת איו"ש תא"ל יקי דולף צו שטח צבאי סגור לחודש תמים על אור נחמן.
בתוך כך, זהו ההרס השלישי שמבצעת מערכת הביטחון השבוע במרחב גוש שילה, אחרי עקרו במנהל האזרחי כרם זיתים שהכיל מאות עצים של תושב שילה, והרסו פעמיים בשבוע האחרון נקודת התיישבות יהודית בעמק שילה לעברה בוצע ירי מחבלים מהכפר תורמוסעיא מספר פעמים בשבועות האחרונים.
