חשד לרצח בלוד: תושבת העיר כבת 50 נורתה הלילה (רביעי) למוות ברכבה, סמוך לביתה ולמתחם משפחתה. מצבה הוגדר אנוש בשטח, ובהמשך נקבע מותה. המשטרה פתחה בסריקות ובחקירה, ונמשכים מאמצים לאיתור חשודים ואיסוף ממצאים בזירה.
בהודעה המלאה מטעם דוברות המשטרה נכתב: "המשטרה פתחה כעת בחקירת נסיבות אירוע ירי בלוד, בו נורתה ברכבה תושבת המקום סמוך למתחם משפחתה. שוטרי תחנת לוד פתחו כעת בסריקות מבצעיות ובידוד זירה, עם קבלת דיווח בדבר אירוע ירי לעבר רכב בו נורתה אישה תושבת העיר, סמוך לביתה.

עפ"י גורמי הרפואה מצבה של האישה כבת 50 הוגדר אנוש בשטח ובהמשך נקבע מותה . שוטרי התחנה, מערכי המודיעין והזיהוי הפלילי מבצעים כעת איסוף ממצאים בזירה, לצד סריקות אחר חשודים".
בעקבות ההודעה על מותה של האישה שנורה בלוד, ארגון יוזמות אברהם מעדכן:
"88 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת שנת 2025 בנסיבות הקשורות לפשיעה ואלימות, מתוכם 5 נשים, 87 אזרחים ותושב אחד".
