accessibility-icon
share-icon
צילום: חדשות 14

בלעדי: יעקב ברדוגו מגיב למתקפות של השרים לוין, קרעי וזוהר

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

ח אייר ה'תשפה (06.05.25)

132

41

like

10

dislike

הפרשן הפוליטי של ערוץ 14 יעקב ברדוגו דחה על הסף את הטענות כי ביקורתו נובעת ממניעים אישיים: "קשקוש, לא היו דברים מעולם" • על הטענות לסחיטה באיומים אמר: "לקחו את זה לכל מיני מקומות הזויים שאני חושב שלוין לא התכוון אליהם" • צפו בתגובה המלאה


הפרשן הפוליטי של ערוץ 14, יעקב ברדוגו, הגיב הערב (שלישי) בתוכנית "שבע" עם יערה זרד למתקפות החריפות מצד השרים יריב לוין, שלמה קרעי ומיקי זוהר. השרים טענו כי ביקורתו של ברדוגו נובעת ממניעים אישיים, אך ברדוגו דחה את הטענות על הסף: "קשקוש, לא היו דברים מעולם. מדובר במחלוקת על רקע אידיאולוגי ופוליטי".

ברדוגו הדגיש את אופיו הביקורתי ואת מחויבותו לשליחותו העיתונאית: "אני ידוע כאחד שלא שותק, אני ידוע כאחד שמבקר. אני לא אבגוד בשליחות שלי. אני מבקר גם מימין, גם משמאל וגם בתוך הבית. מי שחושב אחרת טועה טעות גדולה, אין בזה שום כלום ושום דבר". באשר לטענות על סחיטה באיומים לכאורה נגד השר לוין, אמר ברדוגו: "ראיתי שלקחו את זה לכל מיני מקומות הזויים שאני חושב שלוין לא התכוון אליהם".

maximize-image
images-count1+
שר המשפטים יריב לוין | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הוא הציע מבט רחב יותר על הסערה, וטען כי מדובר בוויכוח פנים-ימני שמנוצל על ידי גורמי שמאל: "בתוך מחנה הימין יש לי ויכוח אידיאולוגי עם מספר שרים. ראיתי שהם קפצו לתוך הנגמ"ש הזה, לקחו מאגים והתחילו לירות, שיבושם להם. מחוץ למחנה, תראי את ההתלהבות – תלונות, יועמ"שית, ויכוחים וכל מיני שטויות שאין בהם שום דבר, כי כל מה שאנחנו רואים פה זה ניצול המצב על ידי אנשי שמאל שעד לפני כמה רגעים קיללו וחירפו את יריב לוין ואמרו עליו את הדברים הכי נוראים, פתאום הם מזדעקים להגן עליו. זה אולי קצת צריך להחמיא לי שהם צריכים להגן עליו מפני".

ברדוגו סיים במסר תקיף: "אני ארגיע גם אותם: הם לא יצליחו לפרק את מחנה הימין ואת האידיאולוגיה, גם הפעם רביב דרוקרים ומירב מיכאלי וכל מיני אחרים לא יצליחו לעשות את זה. מה שחשוב זה שאנחנו נתעסק בדברים האמיתיים. ניסו להשתיק אותי כל כך הרבה פעמים – גם הפעם לא".

maximize-image
images-count1+
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מגישת התוכנית, יערה זרד, חתמה את הדיון בביקורת כלפי השרים לוין, זוהר וקרעי: "זו לא הדרך, לא כך נוהגים מול תקשורת. עזבו עכשיו ימין, כן ימין, לא ככה נוהגים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News