תא"ל במיל' רם שמואלי, טייס קרב לשעבר שהיה גם ראש להק מודיעין בחיל האוויר, התייחס היום (שלישי) בריאיון לאמיר איבגי לתקיפות מטוסינו בצנעא: "פעולה מאוד מאוד חשובה. צריך לזכור שאנחנו במלחמה עם איראן, ובמלחמה עם איראן כל תקיפה בתימן היא למעשה סימון לכיוון של איראן".
שמואלי הסביר כי כתוצאה מפעילות כוחותינו בשנה וחצי האחרונות, רוב זרועותיה של איראן לא מתפקדות: "השחקן שלהם בחיזבאללה נחלש מאוד, השחקן שלהם בסוריה נעלם, עיראק כמעט ונעלם, תימן פגוע מאוד וחמאס פגועה מאוד למעט דבר אחד".

"אפשר ללמוד מהיומיים האלה שחיל האוויר יכול לנהל מערכה של מספר ימים במרחקים כאלה – איראן זה באותו מרחק", טייס הקרב לשעבר סיפר כי התשתיות באיראן חשופות: "מתקני הגרעין אמנם עמוק באדמה אז לא כולם חשופים, אבל למעשה איראן צריכה להבין שישראל לבד יכולה לפעול, ומה שרואים פה בתימן זה למעשה הקבלה למה שיכול להיות בטהרן".
לדברי שמואלי, "צריך לעשות את ההפרדה בין העם האיראני, ששונא את המשטר שלו והוא גם יפיל את המשטר שלו, לבין המשטר הזה. המשטר הזה, ככל שאתה תוקף אותו הוא מגיב בצורה יותר קיצונית והוא מתכונן לסיבוב הבא, ולכן גם אין לנו הרבה זמן".

כזכור, מוקדם יותר כוחותינו תקפו מספר מטרות של ארגון הטרור החות'י בתימן, ביניהם בשדה התעופה הבינלאומי של צנעא. התקיפות היום הגיעו לאחר שאמש הותקפו מטרות אחרות של החות'ים, בעיר הנמל חודיידה, זאת בתגובה לטיל הבליסטי שנפל סמוך לנתב"ג בתחילת השבוע.
