שריפה פרצה היום (שלישי) במתחם מגדל צדק שבראש העין. למקום הוזעקו שלושה צוותי כיבוי וכן צוות של רשות הטבע והגנים, שפועלים בשטח לכיבוי האש.
מטעם ראש העין נמסר כי בשלב זה לא נשקפת סכנה לעיר, אך השריפה טרם נמצאת בשליטה והאתר פונה מאזרחים. עיריית ראש העין וכיבוי והצלה קוראים לציבור להימנע מהגעה לאזור עד להודעה חדשה.
כזכור, לפני כשבוע בלבד פרצה שריפת ענק בהרי ירושלים – מהחמורות שידעה המדינה. האש פרצה במספר מוקדים, התפשטה במהירות בשל רוחות חזקות ומזג אוויר שרבי, וגרמה לנזקים כבדים לטבע, לרכוש ולתחבורה.
