שני משחקי ענק, שני ניצחונות חוץ. פלייאוף סיפק הלילה (בין שני לשלישי) את ערב המשחקים הגדול ביותר עד כה בפלייאוף הנוכחי. דנבר חזרה מפיגור 11 ברבע הרביעי לניצחון חוץ ענק 121:119 בזכות שלשת ניצחון של ארון גורדון ובבוסטון, ניו יורק הדהימה את הסלטיקס לאחר שגברו עליהם 108:105 בתום הארכה
אוקלהומה סיטי – דנבר נאגטס 121:119 (1:0 לדנבר בסדרה)
המשחק הלילה הראה שהסיבוב הראשון בפלייאוף לא מייצג דבר, ולמרות שהת'אנדר היו בשליטה ברוב המשחק והובילו 102:113 4:30 דקות לסיום, הנאגטס היו אלה שהופיעו במאני טיים.
החבורה בראשות יוקיץ' רצה 4:15 בדקות הסיום ושני הצדדים נותרו בפער של פוז'שן אחד. בשניות הסיום צ'ט הולמגרן נשלח לקו העונשין כאשר התוצאה על הלוח הראתה 118:119 לת'אנדר, אבל הוא החטיא את שתי הזריקות ודנבר יצאה להתקפה אחרונה. ראסל ווסטברוק דהר קדימה ומסר מסירה מדוייקת לאריק גורדון שתפר שלשת ניצחון 2.1 שניות לסיום.
NEEDED TO SEE THIS AGAIN pic.twitter.com/AGLUldfoGq
— Denver Nuggets (@nuggets) May 6, 2025
יוקיץ' היה במשחק עצום עם 42 נקודות (18 ברבע האחרון), 22 (!) ריבאונדים ו-6 אסיסטים, קולע שלשת ניצחון ארון גורדון רשם 22 נקודות ו-14 ריבאונדים, מארי רשם 21 נק' כאשר ווסטברוק ששוב פעם היה אקס פקטור הוסיף 18 נקודות ואת האסיסט המכריע. אצל הת'אנדר, שי ג'ילגס אלכסנדר הוביל עם דאבל דאבל משלו של 33 נק', 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, אלכס קרוסו רשם 20 נק' עם 5 חטיפות וג'יילן וויליאמס הוסיף 16 נקודות. המשחק הבא בסדרה יתקיים בלילה שבין רביעי לחמישי.
בוסטון סלטיקס – ניו יורק ניקס 108:105 לאחר הארכה (1:0 לניו יורק בסדרה)
גם בעידן החדש יש מושג שנקרא יותר מידי זריקות לשלוש. הסלטיקס זרקו לא פחות מ-60 ניסיונות מעבר לקשת שלוש הנקודות וקלעו רק 15 מתוכם. למרות זאת, בתוך הרבע השלישי הניקס פיגרו ב-20 בהפרש.
MIKAL BRIDGES‼️ pic.twitter.com/478yKstMBe
— NEW YORK KNICKS (@nyknicks) May 6, 2025
הניקס הראו המון אופי ודקה לסיום השוו את התוצאה שעמדה על 100:100. שני הצדדים (או ג'י אננובי אצל הניקס וטייטום אצל הסלטיקס פעמיים) החטיאו הזדמנויות לנצח בזמן החוקי והמשחק נגרר להארכה. בהארכה, שתי הקבוצות גם כן לא היו מדוייקות אבל בסוף מיקל ברידג'ס הכריע עם שלה וחטיפה.
כאמור, האחוזים מהשדה של בוסטון היו מזעזעים. ג'ייסון טייטום קלע 23 נק' (7 מ-23 מהשדה), ג'יילן בראון הוסיף גם הוא 23 נק' אך אם 1 מ-10 מהשלוש. קריסטאפס פורזינגיס היה עם ערב מחריד של 0 נקודות והתקשה מול הגנת ניו יורק. אצל הניקס, ג'יילן ברנסון ואו ג'י אננובי הובילו עם 29 נק' כל אחד. המשחק הבא בסדרה יתקיים גם כן בלילה שבין רביעי לחמישי.
