כתבנו לענייני חוץ, נתי לנגרמן, התייחס הבוקר (שלישי) בריאיון עם עודד מנשה בתוכנית "ישראל הבוקר" למינוי הצפוי של מחמוד חמוד, שגריר ירדן לשעבר באומות המאוחדות, לשופט בבית הדין לצדק הבינלאומי בהאג . המינוי מעורר התנגדות נרחבת בשל עמדותיו האנטי-ישראליות של חמוד.
לנגרמן הסביר כי "כאילו שמישהו עוד היה צריך הוכחה להטיה האנטי-ישראלית של המוסדות הבינלאומיים בהאג, והנה מגיעה תזכורת נוספת. בית הדין לצדק הבינלאומי בהולנד צפוי למנות שופט חדש בעקבות פרישתו של נאווף סאלאם, שהפך לראש ממשלת לבנון".

המועמדות נתמכת על ידי מספר מדינות, בהן ירדן ומצרים. לנגרמן ציין כי שגריר ירדן לשעבר נתפס בעבר לא פעם בהתבטאויות אנטי-ישראליות מובהקות, והביא לכך דוגמה: "בתפקידו כשגריר, נמנע מחמוד מגינוי ישיר של פרעות השבעה באוקטובר, ובאותו החודש עצמו פרסם שורת גינויים חריפים נגד ישראל".
בנוסף, המועמד טען כי "אין לישראל זכות להגנה עצמית בשטחים הכבושים בעזה, יהודה ושומרון", ואף הצהיר כי "הטבח הוא סיבה נוספת לאשר את חברותה המלאה של הרשות הפלסטינית באומות המאוחדות". לנגרמן תקף את אחת מהתבטאויותיו כלפי ישראל: "חמוד כינה את ישראל 'כוח כובש ואכזרי המתחזה לקרבן'".

לנגרמן טען כי "אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, המינוי שלו יאושר ברוב גדול במועצת "זכויות האדם" של האומות המאוחדות וייכנס לתוקף. בית הדין בהאג דן כיום בכמה תיקים הקשורים לישראל, וחלקם נידונים בהרכב מלא. אנחנו רואים פה עוד שופט אנטי-ישראלי שצפוי להתמנות לתפקיד הרגיש הזה".
