בבוקר ה־7 באוקטובר, בזמן שישראל כולה הייתה תחת מתקפת טרור חסרת תקדים והכאוס שטף את המדינה, לוחמי היחידה ללוחמה בטרור היו מהראשונים שנענו לקריאה.
מהשניות הראשונות הם הסתערו לתוך הגיהינום, לוחמים עזי נפש, שהפכו לגדר ההגנה האחרונה מול כוחות הרשע. חיסלו עשרות מחבלים – ממרחק אפס ואיבדו בכאב עצום, חברים לנשק.

מהגג ודרך החלון. עם רחפנים משוכללים ואמצעים טכנולוגים נוספים שהשתיקה יפה להם. בכל תרגול, הם מכינים את עצמם לרגע האמת כי אין אצלם שאלה של “אם” – רק של מתי.
בבסיס האם, אי שם במרכז הארץ, מתקבצת קבוצה צנועה של לוחמים. הם לא מחפשים תהילה, ולא מבקשים הכרה.
