הוויכוח הנצחי בין אייפון לאנדרואיד מקבל הערב (שני) טוויסט מפתיע, והפעם מכיוון המחלקה לחקירות שוטרים. שלושה חודשים חלפו מאז שהטלפון הנייד של ראש הלשכה לשעבר של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, הוחרם במסגרת חקירת פרשת מקורביו, ולפי דיווח של רועי ינובסקי, במח"ש עדיין לא הצליחו לפרוץ אליו.
למרות מגוון הכלים שיש למחלקה לחקירות שוטרים, המכשיר, מדגם גלקסי, עדיין לא נפרץ. ובזמן שבמח"ש שוברים את הראש, דורפמן יכול – לפחות בינתיים, לדעת שהטלפון שלו בטוח.

לפי הדיווח, ניסיונות הפריצה למכשיר מתבצעים על ידי חברה פרטית שפועלת מול כלל גורמי האכיפה. מדובר בטלפונים מתקדמים, מה שמקשה משמעותית על פריצתם.
כזכור, בנוסף לדורפמן, נחקרו במח"ש גם ח"כ צבי סוכות ומפקד ימ"ר ש"י, ניצב משנה אבישי מועלם. מפקד מחוז ש"י, ניצב משה פינצ'י, זומן אף הוא למסור עדות במסגרת החקירה.
