הישג משפטי משמעותי נרשם היום (שני) לזכות צוות ההגנה של יוסף שוורץ, בעליו של מועדון הפורום המוכר, כאשר בית המשפט המחוזי בבאר שבע אישר הסדר טיעון מקל באופן יוצא דופן.
למרות האישומים החמורים שנכללו בכתב האישום המקורי, הצליחה ההגנה בראשות עו"ד עדי כרמלי, עו"ד עמית חדד ושותפיהם להביא להסדר במסגרתו יוטלו על שוורץ, בעל מועדון הפורום, 9 חודשי מאסר בלבד שירוצו בדרך של עבודות שירות.
שני האישומים התייחסו למקרים שהתרחשו במועדון הפורום שבבעלותו של שוורץ – האחד בקיץ 2018 והשני במאי 2022 – בהם ביצע מעשים מגונים בשתי נשים במשרדו שבמועדון.

במהלך הליך הגישור הממושך שהתנהל בפני הנשיא השופט בני שגיא, חשף צוות ההגנה קשיים ראייתיים משמעותיים בתיק התביעה, כולל "פעולות פסולות שבוצעו בחדר החקירות". בית המשפט קיבל את טענות ההגנה כי "הרשעת הנאשם, על פי עובדות כתב האישום המקורי, לא הייתה וודאית כלל ועיקר", וציין כי ייתכן שללא ההסדר, הצטברות הקשיים הראייתיים הייתה מובילה לזיכוי מלא.
שוורץ, שכבר ריצה כשלושה חודשי מעצר מאחורי סורג ובריח, יחל בריצוי עבודות השירות ב"בית לשובע" בתל אביב בחודש יוני, ובמקביל ישלם פיצוי כולל של 130,000 שקל לשתי נפגעות העבירה.
