שוטרי תחנת נתיבות איתרו לפני יומיים לבנת חבלה סמוך לקיבוץ עלומים. מפרטי החקירה עולה כי מדובר בלבנת חבלה מתוצרת איראן שהושארה על ידי מחבלי הנוח'בה שפשטו על הקיבוץ בבוקר שבעה באוקטובר.
כזכור, לפני כשבועיים אותר רימון בשטח המועצה האזורית שדות נגב שגם הוא שימש את מחבלי הנוחבה בבוקר שבעה באוקטובר.

בשני המקרים הללו, חבלני המשטרה של המחוז הדרומי נטרלו את פריטי האמל״ח ללא אירועים חריגים.
