accessibility-icon
share-icon
צילום: ללא
צילום: ללא

לבנת חבלה ששימשה את מחבלי הנוח'בה אותרה סמוך לעלומים

אריאל עידן

אריאל עידן

ז אייר ה'תשפה (05.05.25)

4

14

like

0

dislike

כשנה וחצי לאחר שבעה באוקטובר, המשטרה איתרה לבנת חבלה שהושארה על ידי מחבלי חמאס בכניסה לקיבוץ עלומים ונטרלה אותה


שוטרי תחנת נתיבות איתרו לפני יומיים לבנת חבלה סמוך לקיבוץ עלומים. מפרטי החקירה עולה כי מדובר בלבנת חבלה מתוצרת איראן שהושארה על ידי מחבלי הנוח'בה שפשטו על הקיבוץ בבוקר שבעה באוקטובר.

כזכור, לפני כשבועיים אותר רימון בשטח המועצה האזורית שדות נגב שגם הוא שימש את מחבלי הנוחבה בבוקר שבעה באוקטובר.

maximize-image
עזתים פורצים את המכשול בשבעה באוקטובר | צילום: עבד רחים כתיב, פלאש 90

בשני המקרים הללו, חבלני המשטרה של המחוז הדרומי נטרלו את פריטי האמל״ח ללא אירועים חריגים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News