accessibility-icon
share-icon
המונולוג של יהודה שלזינגר בסטורי לילה
יהודה שלזינגר
יהודה שלזינגר
55

ז אייר ה'תשפה (05.05.25)


קמפיין "סרבו" הוא לא דמוקרטיה - הוא עבירה על החוק

הם שוב כאן: המסיתים, המסרבים, שופרות החמאס ברשתות. בזמן שחיילינו נלחמים, הם מפלגים, מסיתים – ומפרים חוק. הגיע הזמן להפסיק להעלים עין ולשלוח אותם לכלא, בדיוק כפי שכתוב בחוק | צפו


יש פה אנשים שלא למדו כלום, שנה וחצי עברו והם פשוט לא למדו כלום. המחלישים, המפריעים, השופרות של מוחמד סינוואר ואבו-עוביידה עושים את זה שוב.

maximize-image
images-count2+
צילום: דובר צה"ל

בזמן שחיילינו נופלים בעזה, שחיילי המילואים האדירים נקראים שוב לדגל, שהחטופים נמקים במנהרות, הם חוזרים לשיסוי, לפילוג והכי גרוע לסרבנות המזיקה והבלתי חוקית.

קמפיין של קיצונים ומופרעים צץ ברשתות החברתיות תחת הכותרת חסרת הבושה "סרבו".

maximize-image
images-count2+
צילום מסך

הבשורה הרעה היא שהאויב הנאצי שומע אותם, נעזר בהם ושואב מהם כח, הבשורה הטובה היא שהם כלום, שום דבר, קצה השוליים של השוליים. כותבים בטוויטר לכמה מחבריהם, אפילו לרחוב הם כבר לא מצליחים להוציא אנשים, רוב העם לא מכיר בהם ולא סופר אותם.

והנה הצעה, והפעם היא פשוטה כל כך: לשמור על החוק ואפילו, לא תאמינו, לאכוף את החוק גם אם מדובר באנשי שמאל.

אני יודע, הרבה יותר קל לפעול נגד מתנחלים, ימנים, אתיופים או חרדים אבל השמועה אומרת שהחוק בישראל תקף, אפילו לאנשי שמאל והחוק אומר בסעיף 109 לחוק העונשין ש: "מי שהסית או שידל אדם לערוק משירותו או מפעולה צבאית דינו – מאסר 7 שנים.

וסעיף ד אומר ש"מי שעבר עבירה לפי סעיף זה בתקופה שבה מתנהלות פעולות איבה צבאיות של ישראל או נגדה, דינו חמש עשרה שנות מאסר". הגיע הזמן לקיים את החוק ולשלוח אותם לכלא.

maximize-image
images-count2+
דגלי אש"ף בהפגנת השמאל.ארכיון | צילום: גילי יערי, פלאש 90
יהודה שלזינגר

יהודה שלזינגר

עקבו אחרינו גם ב-Google News