יש פה אנשים שלא למדו כלום, שנה וחצי עברו והם פשוט לא למדו כלום. המחלישים, המפריעים, השופרות של מוחמד סינוואר ואבו-עוביידה עושים את זה שוב.

בזמן שחיילינו נופלים בעזה, שחיילי המילואים האדירים נקראים שוב לדגל, שהחטופים נמקים במנהרות, הם חוזרים לשיסוי, לפילוג והכי גרוע לסרבנות המזיקה והבלתי חוקית.
קמפיין של קיצונים ומופרעים צץ ברשתות החברתיות תחת הכותרת חסרת הבושה "סרבו".

הבשורה הרעה היא שהאויב הנאצי שומע אותם, נעזר בהם ושואב מהם כח, הבשורה הטובה היא שהם כלום, שום דבר, קצה השוליים של השוליים. כותבים בטוויטר לכמה מחבריהם, אפילו לרחוב הם כבר לא מצליחים להוציא אנשים, רוב העם לא מכיר בהם ולא סופר אותם.
והנה הצעה, והפעם היא פשוטה כל כך: לשמור על החוק ואפילו, לא תאמינו, לאכוף את החוק גם אם מדובר באנשי שמאל.
אני יודע, הרבה יותר קל לפעול נגד מתנחלים, ימנים, אתיופים או חרדים אבל השמועה אומרת שהחוק בישראל תקף, אפילו לאנשי שמאל והחוק אומר בסעיף 109 לחוק העונשין ש: "מי שהסית או שידל אדם לערוק משירותו או מפעולה צבאית דינו – מאסר 7 שנים.
וסעיף ד אומר ש"מי שעבר עבירה לפי סעיף זה בתקופה שבה מתנהלות פעולות איבה צבאיות של ישראל או נגדה, דינו חמש עשרה שנות מאסר". הגיע הזמן לקיים את החוק ולשלוח אותם לכלא.

