על רקע החלטות הקבינט להמשך הלחימה בעזה, ח"כ לימור סון הר-מלך מתחה הבוקר (שני) ביקורת חריפה על הכוונה להכניס סיוע הומניטרי: "זה לא סיוע הומניטרי אלא סיוע לאויב, אנחנו רואים פעם אחר פעם איך הדבר הזה פשוט מחזק את השליטה של החמאס, פוגע בחטופים שלנו, פוגע בלוחמים שלנו, ממש אנחנו משלמים מחיר דמים יקר על הסיוע הזה".
"אני לא מצליחה להבין בשום דרך שבעולם איך הדבר הזה בכלל מתאפשר", המשיכה ח"כ סון הר-מלך, "אנחנו יודעים שזה לא משנה מי יחלק את הסיוע – בסוף הוא יגיע לחמאס, הוא יעמיק את השליטה של החמאס וכל הסיפורים האחרים על מציאות אחרת, הלוחמים שלנו יכנסו שוב כמו מלחמת גרילה, כל פיר ופיר, ילחמו שמה כמו שנלחמנו בתחילת המלחמה ושילמנו על זה מחירים יקרים".

חברת הכנסת תקפה גם את הדשדוש בלחימה: "לצערי הרב יש פער גדול בין מה שמספרים לנו לבין מה שהולך לקרות. ואני באמת לא רוצה להגיד אמרנו לכם ואני לא רוצה שעם ישראל יתאכזב, כי כרגע איך שזה נראה אין למלחמה תכלית מבצעית. יש גיוס המוני של לוחמים שלנו למשהו שהוא יהיה חזרה לטעויות ולקונספציה הישנה של הלחימה הישנה, ואנחנו כבר מתחילים לראות את מחיר הדמים של הלוחמים שלנו שאנחנו משלמים על הדבר הזה".
"אין אפשרות אחרת, אנחנו צריכים ליצור מצור אפקטיבי, לכבוש את השטח, להגר את אותם חמאסניקים – אין חפים מפשע, וליישב את המקומות האלה, כי אין ואקום – במקום שאין התיישבות גם כנראה לא יהיה ביטחון", הוסיפה ח"כ סון הר-מלך ודרשה מההנהגה לגלות אומץ בעניין ולהגדיר את התכלית הברורה: "אין דרך אחרת, אין קיצורי דרך".
