על אף ההסכם שהושג בין הסתדרות המורים לאוצר והודעת יפה בן דויד שהמשבר תם, 90% מבתי הספר בתל אביב לא נפתחו היום (שני) והכריזו כי הם לא מקבלים את החלטת בית הדין לעבודה. מנהלת בית ספר בעיר ציינה כי: "קפלן נכנסה למערכת החינוך, סוכני הכאוס נכנסו לתוך מערכת החינוך".
אתמול הושג הסכם בין הסתדרות המורים לאוצר, שבמסגרתו יקוצץ שכר המורים ב- 1.5 אחוזים ולא ב-3.3. כמו כן, יתווספו עם החופשה למורים. בכך הודיע יפה בן דויד מזכ"לית הסתדרות המורים, שהמשבר תם ושמערכת החינוך חוזרת ליום לימודים רגיל בהסכמה של האוצר של משרד החינוך.

למרות זאת, בשטח ובקרב המורים והמורות, ישנם חלקים שלא מקבלים את ההסכם ואת החלטת בית הדין לענייני עבודה. והם הודיעו היום, בעיקר בתל אביב ובשרון, ש90% מבתי הספר בתל אביב לא יפתחו הבוקר. המורים שלחו אישורי מחלה המוניים,
משרד האוצר הודיע כי מי שלא יגיע לעבודה, שכרו יקוזז. בנוסף לכך, משרד החינוך הודיע כי מי שלא יגיע, יוזומן לשימוע. כאמור, למרות זאת, 90 אחוז מבתי הספר בתל אביב לא נפתחו.

הבוקר שוחחנו ב-C14 עם אחת המנהלות מבתי הספר בתל אביב, הבודדים שכן נפתחו בתל אביב, והיא ציינה שסוכני הכאוס וקפלן נכנסו לתוך מערכת החינוך: "אני מבין בתי הספר הבודדים שנפתחו היום, שניתן לספור אותם על כף יד אחת. קפלן נכנסה למערכת החינוך, סוכני הכאוס נכנסו לתוך מערכת החינוך".
לדברי המנהלת "למרות החלטת בית הדין לעבודה, שהיא החוק, מנהלי בתי הספר והמורים מוציאים אישורי מחלה פייק, לא אמיתיים, שיקרים, עוברים על החוק ועושים מה שבא להם". בקול רועד, המנהלת ציינה כי "הם פוגעים בילדים ובהורים והיא נמצאת בעמדת מיעוט בתל אביב".
