המורדים החות'ים בתימן טענו היום (שני) כי ארצות הברית ביצעה כעשר תקיפות אוויריות בעיר הבירה צנעא ובסביבתה, זאת לאחר שהמיליציה הנתמכת על ידי איראן שיגרה טיל שפגע בסמוך לנתב"ג.
סוכנות הידיעות החות'ית "סבא" דיווחה כי התקיפות האמריקניות כללו שתי תקיפות ברחוב ארבאעין בעיר, ותקיפה נוספת בדרך לשדה התעופה, תוך שהיא מכנה אותן "תוקפנות אמריקנית". עוד דווח על ידי משרד הבריאות של החות'ים, לפי "סבא", כי 14 בני אדם נפצעו בשכונת סוואן בצנעא.

כתב סוכנות הידיעות הצרפתית AFP בצנעא שמע פיצוצים עזים בבירה, הנמצאת בשליטת החות'ים מאז 2014. התקיפות מגיעות לאחר מתקפה חות'ית על ישראל, והצהרתם כי ימשיכו לפגוע במדינה.
