לאחר השיגור הבוקר (ראשון) לעבר נמל התעופה בן גוריון, ארגון הטרור החות'ים באיום נוסף לישראל: "צבא תימן הודיע כי יפעל להטלת מצור אווירי מקיף על האויב הישראלי על ידי פגיעה חוזרת ונשנית בשדות תעופה, ובראשם נמל התעופה לוד, המכונה בישראל נתב"ג".
הדובר של צבא תימן הכריז: "קורא לכל חברות התעופה הבינלאומיות לקחת בחשבון את תוכנה של הצהרה זו מרגע הודעתה ופורסמה, ולבטל את כל הטיסות הסדירות לשדות התעופה של האויב הפלילי, כדי לשמור על בטיחות מטוסיהן ושל סוכניהן".

הוא הוסיף: "תימן האהובה, החופשית והעצמאית לא תקבל את המשך מצב ההפרה שהאויב מנסה לכפות על ידי פגיעה במדינות ערב כמו לבנון וסוריה. היא מאשרת שהעם הזה לא יפחד מעימות ותדחה כניעה והתרפסות".
מתוך ממצאי תחקיר הנפילה בנמל התעופה, עולה כי הסיבה לכישלון היירוט היא ככל הנראה כשל נקודתי בטיל המיירט ולא במערכת החץ עצמה. עוד עולה מתוך התחקיר שלא נמצאו כשלים בתפקוד הלוחמים, כאשר בנוסף התברר שלא מדובר בטיל שונה מהטילים הקודמים ששיגר לארץ ארגון הטרור ויורטו בהצלחה.

הממצאים חושפים: הפגיעה בנתב"ג נבעה מכשל נקודתי במיירט
כזכור, מוקדם יותר הבוקר שוגר טיל מתימן לעבר ישראל אשר פגע בשטח נמל התעופה בן גוריון – תוך כדי שהוא פוער בור עצום בקרקע. בעקבות האירוע, הופסקה הפעילות בנתב"ג, נחסמה אליו הגישה ונעצרה תנועת הרכבות באזור, לאחר בדיקות ואישור המשטרה, חודשה הפעילות והוסרו החסימות.
ראש הממשלה נתניהו התייחס לשיגור החות'י מוקדם יותר היום בפוסט שהעלה ברשת X ובו כתב: "ההתקפות של החות'ים מגיעות מאיראן. ישראל תגיב למתקפה החות'ים נגד שדה התעופה הראשי שלנו, וגם, בזמן ובמקום שנבחר, נגד אדוני הטרור האיראנים שלהם".
