הערוץ אל-ערביה מדווח הערב (ראשון) על תקיפות אמריקאיות במספר אזורים בתימן, בהם דרום הבירה צנעא, וכן בנמל ראס עיסא והאי כמראן שבמחוז חודיידה. מוקדם יותר הערב דיווח הערוץ אל-מסירה המזוהה עם ארגון הטרור החות'י על שתי תקיפות אמריקאיות נוספות במחוז אל-ג'וף.
כזכור, מוקדם יותר הבוקר שוגר טיל מתימן לעבר ישראל אשר פגע בשטח נמל התעופה בן גוריון – תוך כדי שהוא פוער בור עצום בקרקע. בעקבות האירוע, הופסקה הפעילות בנתב"ג, נחסמה אליו הגישה ונעצרה תנועת הרכבות באזור, לאחר בדיקות ואישור המשטרה, חודשה הפעילות והוסרו החסימות.

ראש הממשלה נתניהו התייחס לשיגור החות'י מוקדם יותר היום בפוסט שהעלה ברשת X ובו כתב: "ההתקפות של החות'ים מגיעות מאיראן. ישראל תגיב למתקפה החות'ים נגד שדה התעופה הראשי שלנו, וגם, בזמן ובמקום שנבחר, נגד אדוני הטרור האיראנים שלהם".
