פעוט בן שנתיים וחצי נחנק היום (ראשון) במהלך אכילת המבורגר, ואיבד את הכרתו. צוותי רפואה של איחוד הצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות מצילות חיים ופינו אותו לבית החולים כשהוא בהכרה.
שלומי בן עמי, חובש בכיר שהגיע ראשון למקום, זיהה כי הפעוט במצוקה נשימתית קשה וביצע בו מיידית תמרון היימליך. במהלך הפעולה חולצה מקנה הנשימה חתיכת ההמבורגר שגרמה לחסימה – והפעוט שב לנשום.

לדברי החובש: "הפעוט היה בסכנת חיים ממשית. למרבה השמחה, התמרון הצליח והוא חזר לנשום כרגיל. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים להמשך בדיקות וטיפול במצב יציב".
